piątek, 21 kwietnia 2017

Powrót Siewcy, bo przyszła wiosna.


Zgadnijcie co. Powracam do starego bloga (Jakby to nie było normą w blogosferze). Nowego projektu w ogóle nie mogę ogarnąć. To główny powód. Przyznaję się do błędnej decyzji, że na tak długo porzuciłem ten blog. Tym bardziej, że czuję nieodpartą chęć podzielenia się z wami nowym projektem. Nowa opowieść cykliczna. muszę ją stworzyć przed śmiercią, będzie to jedna z moich spuścizn jaka po mnie zostanie (mam nadzieję). 

ŹDZIRY i PROSTAKI ( więzienie dla niepoprawnych mężczyzn) 

już jutro.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. niczym zagubiony syn marnotrawny, powróciłem, weź też się do roboty i zacznij coś pisać, lubiłem Twoje wiersze

      Usuń
    2. To tak szybko ich nie zobaczysz, bo na głowie na razie mam zajętą czym innym.
      Rzuć jakiś temat a może napiszę coś... :>

      Usuń
  2. ostatnimi czasy bardzo rzadko u Ciebie bywalem , ostatnim razem nawet juz nie pamietam kiedy . Tym niemniej dobrze , ze powrociles do kontynuacji swego starego bloga . Szkoda byloby poswieconego temu projektowi mnostwa pracy nie wspominajac juz o " porzuconych " wiernych czytelnikach . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń